{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارم با خودم چت میکنم دث دث

دارم با خودم چت میکنم دث دث


تریاک بزن با شیشه لایک و بزن و با .....(یکی یه هم قافیه بگههه)
دیدگاه ها (۳)

چرا لایک نمیکنین حمایت ها کم شدهههه

تهکوکککککک

اگه میخواین شیپ شین کامنت بزارین

یکی که باهام چت کنهه

واقعیتش هر وقت به خودم امدم دیدم دارم فرار میکنم..ی سری به پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط