✅ و اینک توحید جعفری
✅ و اینک #توحید_جعفری
🔸 مبنای بسیاری از علوم ارائه شده در دانشگاههای ما با هزینهی بیتالمال مسلمین، تثلیثی است.
🔸 مقام اول اجرایی کشور که محصول حوزه و دانشگاه است (فارغالتحصیل حوزهی علمیه و نیز فارغالتحصیل دکترا از دانشگاه انگلیس است) در اعتراض به طرح تحول در علوم انسانی مطرح کرد که: « پایهها و مبانی علم، اسلام و مسیحی و یهودی ندارد» (اردیبهشت ماه ۹۳)
🔸 دو ماه بعد، رهبر انقلاب فرمودند: «مبنای علوم انسانی غرب، غیرتوحیدی، مادی و غیرالهیست» و فرمود: «نگاه آنها به انسان، حیوان است» ابتدا ارسطو بود که انسان را حیوان ناطق نامید؛ بعدها شد حیوان ضاحک؛ سپس حیوان مدنیالطبع؛ تا عصر فروید که او انسان را حیوان غیرقابل اعتماد نامید و امروز، ژان فرانسوا دورتیه انسان را حیوان شگفتانگیز میداند. دست بردارید از این باغ وحش! در مورد انسان صحبت میکنیم اما اندیشهی فلسفی از ۲۵۰۰ سال گذشته تاکنون، انسان را تنها از بُعد حیوانی آن مورد مطالعه قرار داده است؛ پس هرگز به کُنه مسأله نخواهند رسید، زیرا تفکر توحیدی ندارند.
📷 yon.ir/wa8qz
(ادامه دارد...)
👉 dr-abbasi.ir/13687
کانال رسمی اندیشهجویان استاد حسن عباسی
📡 @hasanabbasi_students
🔸 مبنای بسیاری از علوم ارائه شده در دانشگاههای ما با هزینهی بیتالمال مسلمین، تثلیثی است.
🔸 مقام اول اجرایی کشور که محصول حوزه و دانشگاه است (فارغالتحصیل حوزهی علمیه و نیز فارغالتحصیل دکترا از دانشگاه انگلیس است) در اعتراض به طرح تحول در علوم انسانی مطرح کرد که: « پایهها و مبانی علم، اسلام و مسیحی و یهودی ندارد» (اردیبهشت ماه ۹۳)
🔸 دو ماه بعد، رهبر انقلاب فرمودند: «مبنای علوم انسانی غرب، غیرتوحیدی، مادی و غیرالهیست» و فرمود: «نگاه آنها به انسان، حیوان است» ابتدا ارسطو بود که انسان را حیوان ناطق نامید؛ بعدها شد حیوان ضاحک؛ سپس حیوان مدنیالطبع؛ تا عصر فروید که او انسان را حیوان غیرقابل اعتماد نامید و امروز، ژان فرانسوا دورتیه انسان را حیوان شگفتانگیز میداند. دست بردارید از این باغ وحش! در مورد انسان صحبت میکنیم اما اندیشهی فلسفی از ۲۵۰۰ سال گذشته تاکنون، انسان را تنها از بُعد حیوانی آن مورد مطالعه قرار داده است؛ پس هرگز به کُنه مسأله نخواهند رسید، زیرا تفکر توحیدی ندارند.
📷 yon.ir/wa8qz
(ادامه دارد...)
👉 dr-abbasi.ir/13687
کانال رسمی اندیشهجویان استاد حسن عباسی
📡 @hasanabbasi_students
۵۱۱
۲۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.