{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احتمالا منظور پزشکیان همچین چیزیه

احتمالا منظور پزشکیان همچین چیزیه
دیدگاه ها (۱)

خودتحقیر غربزده: شاه خوب بود .آره دوبار😂😂

شما فقط وقاحت و رذالت این نجس‌های زن‌وبچه‌کش رو داشته باش

غرب‌زده‌های بی‌عقل: حضرات اصلاحات زحمت کشیدند و دوباره سایه‌...

کمال همنشین همچین چیزیه 😁😁

دلتنگی چطوریه ؟! )): یه همچین چیزیه 🥺💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط