#فامیل دور: دیروز رفتم کبابی نوشته بود: «100٪ گوسفندی»
#فامیل دور: دیروز رفتم کبابی نوشته بود: «100٪ گوسفندی»
بعد از خوردن کباب فهمیدم با من بوده😝 😜 😂 😂
بعد از خوردن کباب فهمیدم با من بوده😝 😜 😂 😂
- ۱.۸k
- ۰۱ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط