{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ پسری ﮐﻪ

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ پسری ﮐﻪ
.
.
.
.
.
. ﻭﻟﺶ پسرا ﺟﻨﺒﻪ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ دخترا:)
دیدگاه ها (۳)

بعضی وقت ها اینقدر کسی حالِ آدمو نمیپرسه که آدم حس میکنه نکن...

اصن دختر باس با مامانش ست باشه:))

اگر با کسی که دوستش داری روبه رو شدی لبخند بزن تا عشقت را اح...

کامنت بزارین دخترا قلب❤️پسرا قلب💙ببینم دخترا بیشترن یا پسرا

دخترا بگین به نظرتون پسرا وفا دارن یا دخترا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط