بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
پاسخ قسمت سوم :
و ثالثاً به ویژه پس از روی کار آمدن دولت اصلاحات و تشدید مشکلات اقتصادی، بیکاری، تورم، اشاعۀ فرهنگ منحط غرب و گسترش فساد به اَشکال مختلف، محدودیت حامل های انرژی چون آب، برق و گاز و تعطیلی واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک؛ مردم دیگر تحمل نمیکنند! و البته تمامی محاسباتشان، غلط از آب درآمد.
احتمال وقوع دوبارۀ جنگ :وقوع دوبارۀ جنگ، یک احتمال نیست، بلکه حتمی و یقینی می باشد؛ چرا که دشمنی نظامات سلطۀ صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران، ریشهای است و پایانی ندارد. البته از آنجا که حملۀ نظامی به جمهوری اسلامی ایران کار آسانی نیست و این را در جنگ تحمیلی هشت ساله و در این جنگ 12 روزه تجربه کردهاند، سعی دارند تا به این کشور، نظام و مردم، از داخل ضربه بزنند و در تحقق این هدف نیز تمامی امکانات خود را در تمامی عرصهها مورد استفاده قرار میدهند، خواه تشدید تحریمها باشد، خواه تحمیل ورشکستگی اقتصادی به ایران، خواه با ناراحت و عصبانی کردن مردم با ایجاد مشکلات عدیده درزندگی روزمره،و خواه به واسطۀ نفوذیها و نیز ایجاد ناامنی توسط منافقین و ستون پنجم!
در هر حال، امریکا، انگلیس و سایر متحدان اروپایی، با حمایت نوکران عربی، هر گاه که بتوانند و شرایط را مناسب ببینند، به صورت مستقیم یا به واسطۀ رژیم جعلی و سفاک اسرائیل، یا کشوری همسایه، به ایران حملۀ نظامی نیز خواهند نمود و اگر تا کنون حمله نکردند، چون نمی توانند!
جنگ اجتناب ناپذیر است :خداوند سبحان در قرآن مجید فرمود: كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَ عَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ - جنگ با دشمن بر شما نوشته مقرّر و لازم شده است، و حال آنکه برایتان ناخوشایند است. و بسا چیزی را خوش ندارید و آن برای شما خیر است، و بسا چیزی را دوست دارید و آن برای شما بد است؛ وخدا مصلحت شما را در همه امور میداند و شما نمی دانید.(سوره بقره آیه 216)
سبب اصلی ناگزیری از جنگ، ماهیت وجودی کفار مستکبر و ظالم می باشد که حیات و بقایشان، بر تصاحب، چپاول، ظم و جنایت در حق دیگران استوار میباشد.
زیادهخواهی مستکبران، سبب می گردد که هیچگاه به حق خود قانع نگردند و برای دیگران نیز هیچ حق و حقوقی قائل نباشند؛ لذا اگر شما با آنها کاری نداشته باشید نیز آنها با شما کار دارند و درهر فرصتی که بتوانند و از هر راهی که میسر باشد، حمله میکنند!(پایان)
پاسخ قسمت سوم :
و ثالثاً به ویژه پس از روی کار آمدن دولت اصلاحات و تشدید مشکلات اقتصادی، بیکاری، تورم، اشاعۀ فرهنگ منحط غرب و گسترش فساد به اَشکال مختلف، محدودیت حامل های انرژی چون آب، برق و گاز و تعطیلی واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک؛ مردم دیگر تحمل نمیکنند! و البته تمامی محاسباتشان، غلط از آب درآمد.
احتمال وقوع دوبارۀ جنگ :وقوع دوبارۀ جنگ، یک احتمال نیست، بلکه حتمی و یقینی می باشد؛ چرا که دشمنی نظامات سلطۀ صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران، ریشهای است و پایانی ندارد. البته از آنجا که حملۀ نظامی به جمهوری اسلامی ایران کار آسانی نیست و این را در جنگ تحمیلی هشت ساله و در این جنگ 12 روزه تجربه کردهاند، سعی دارند تا به این کشور، نظام و مردم، از داخل ضربه بزنند و در تحقق این هدف نیز تمامی امکانات خود را در تمامی عرصهها مورد استفاده قرار میدهند، خواه تشدید تحریمها باشد، خواه تحمیل ورشکستگی اقتصادی به ایران، خواه با ناراحت و عصبانی کردن مردم با ایجاد مشکلات عدیده درزندگی روزمره،و خواه به واسطۀ نفوذیها و نیز ایجاد ناامنی توسط منافقین و ستون پنجم!
در هر حال، امریکا، انگلیس و سایر متحدان اروپایی، با حمایت نوکران عربی، هر گاه که بتوانند و شرایط را مناسب ببینند، به صورت مستقیم یا به واسطۀ رژیم جعلی و سفاک اسرائیل، یا کشوری همسایه، به ایران حملۀ نظامی نیز خواهند نمود و اگر تا کنون حمله نکردند، چون نمی توانند!
جنگ اجتناب ناپذیر است :خداوند سبحان در قرآن مجید فرمود: كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَ عَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ - جنگ با دشمن بر شما نوشته مقرّر و لازم شده است، و حال آنکه برایتان ناخوشایند است. و بسا چیزی را خوش ندارید و آن برای شما خیر است، و بسا چیزی را دوست دارید و آن برای شما بد است؛ وخدا مصلحت شما را در همه امور میداند و شما نمی دانید.(سوره بقره آیه 216)
سبب اصلی ناگزیری از جنگ، ماهیت وجودی کفار مستکبر و ظالم می باشد که حیات و بقایشان، بر تصاحب، چپاول، ظم و جنایت در حق دیگران استوار میباشد.
زیادهخواهی مستکبران، سبب می گردد که هیچگاه به حق خود قانع نگردند و برای دیگران نیز هیچ حق و حقوقی قائل نباشند؛ لذا اگر شما با آنها کاری نداشته باشید نیز آنها با شما کار دارند و درهر فرصتی که بتوانند و از هر راهی که میسر باشد، حمله میکنند!(پایان)
- ۲۴۵
- ۰۹ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط