{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام امیدوارم خوب باشین من یه کانال زدم که رمانم رو اونجا

سلام امیدوارم خوب باشین من یه کانال زدم که رمانم رو اونجا ادامه میدم
https://splus.ir/joingroup/AVAZAc29G78hvRrBoPJ6IQ
برای خوندنه رمان ددی کیم عضو بشین.
رمان دوم کانال هم در حاله انتشاره.
دیدگاه ها (۰)

مدیر ما به روایت تصویر:

جون بابا آقای جانگ کشتی مارو که🫦🫦

سلام خوشگلا من یه کانال داخل سروش زدم که پارتای فیکشنمون رو ...

عزیزانم من دیگه توی ویسگون فیکشن رو ادامه نمیدم و داخل سروش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط