{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای بابا. زوال؟ ناراحت شدم

ای بابا. زوال؟ ناراحت شدم
دیدگاه ها (۰)

جنگ با جمهوری اسلامی ایران زمین امن نیست.

سوال هایی که تا ابد بی جواب خواهند ماند

میدونم بر فرض مثال تو از شرایطط ناراضی هستی چرا من کاسب یا ک...

ای بابا حاج افا ناراحت شد جنگکوک این چه کاریه اخه🤡

نه بابا ناراحت چیه

پیشمیاد بابا ناراحت نباش جونگکوکی 😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط