{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما دهه شصتی ها توی این بشقابها غذا خوردیم که عاشق پیشه ای

ما دهه شصتی ها توی این بشقابها غذا خوردیم که عاشق پیشه ایم
دیدگاه ها (۵)

قشنگ ترین روز زندگی هرکس روزیه که عاشق میشه ♥ و من زندگیم پر...

بعضی شبا توی خاطر آدم موندگار میشه♥

شما از روز داوری الهی سخن ‌میگوییداجازه بدهید که با کمال احت...

امشب اگر یاری کنی؛ایدیدهتوفانمی کنم#سیمین_بهبهانی

میدونی ... نوستالوژی

خدا حفظتون کنه...

این برای اون دوستم که عاشق پیشه شیطان کش هاست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط