{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر خوبه

چقدر خوبه
عشقت تحمل دیدن
ناراحتیتو نداشته باشه
دیدگاه ها (۱)

تب کرده ام پزشک می گوید داغ تو است که از سرم بیرون نمی رود

چقدر سخت است بگوید: ناراحت شدی؟!اشک از چشمانت شروع به باریدن...

وفا...وفای سگ

تو مجید خراطها گوش میدی من کارم شده ونتونز

چقدر....#تنهایی #صبر #تحمل

تحمل زیاد ،به معنی آسیب دیدن نیست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط