خداوند بهترین شنونده است ،
خداوند بهترین شنونده است ،
نیازی به فریاد کشیدن یا گریه کردن
با صدای بلند نیست .
او آرامترین نیایش های دلهای پاک و مهربان را میشنود ،
کافیست مهربان باشی
نیازی به فریاد کشیدن یا گریه کردن
با صدای بلند نیست .
او آرامترین نیایش های دلهای پاک و مهربان را میشنود ،
کافیست مهربان باشی
- ۲.۰k
- ۱۷ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط