{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کلللللللللللللی

کلللللللللللللی
دیدگاه ها (۲)

گرچه قلبم را شکستی ولی هنوز دوستتتتتتتت دارم

خدایا تا تو دستم را گرفته ای از هیچ چیز حراص ندارم

اگه تو نباشی دنیایم قشنگ نیست

ღღღدنیا فقط اردیبهشتღღღ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط