{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادما رو توی دو جا مسخره نکنید .... یکی ب خاطر قیافه ایه ک

ادما رو توی دو جا مسخره نکنید .... یکی ب خاطر قیافه ایه ک داره یکی پدر و مادری ک داره چون هیچ حق انتخابی توش نداشته . . . #یاد_بگیریم
دیدگاه ها (۱)

واقعا😢 😧 تنهایی

یا ابرفض😨 😨 😨 😨 😨 😨 😨 😨 😨

کدوم 😦

قابل توجه اونایی ک میگن مغروری 😒

نومیدی

/man minds/پارت۶بعد از بیرون اومدنم از دستشویی دستم کشیده شد...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط