{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(҂⌣̀_⌣́)

(҂⌣̀_⌣́)
دیدگاه ها (۱)

عجبಥ⌣ಥبیا توت فرنگی بخور😐😂🍓🍓🍓

تو ناشناس بستنی میدن بدوಥ⌣ಥبیو ناشناس هسಠ_ಠ

ناشناس برای زر زدن هس نه تار عنکبوت خوردنಠ_ಠ

دارم با معلم قرآنم کل کل میکنمಠ_ಠحرف تو کلش نمیره(」゚ロ゚)」

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط