{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر اتفاقات آمریکا در ایران می افتاد‼️

اگر اتفاقات آمریکا در ایران می افتاد‼️

اگر سرکوبی مثل سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا در ایران اتفاق می افتاد واکنش #سلبریتی های ما چه بود؟


#جهاد_تبیین0120
#قاسم_بن_الحسن
𝐣𝐨𝐢𝐧➘
💠:‎‌‌‎‌‎‎‌‌‎‌‎‌‌‎eitaa.com/tabyien0120
دیدگاه ها (۰)

بسم الله الرحمن الرحیمقسمت دوم : مردم و تحلیل‌گران نمی‌ پرسن...

ایتایار:♦️‌️دکتر لاریجانی: ما با چه استدلالی آتش‌بس را پذیرف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط