{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏آدمی ڪہ جنگیدن بلد نیست بہ بدبختیاش میگه "قسمت" .....:))

‏آدمی ڪہ جنگیدن بلد نیست بہ بدبختیاش میگه "قسمت" .....:))
دیدگاه ها (۲)

😭 😭 💔 💔

‎دِخًتٍرِی 👩 🏻 کٍهً بًآیٍدِ سّآعًتٍ ٨ 🕗 شِبً خًونٍه🏠 ً بًآشِ...

- دیروز رَفتَمـ آتِلیہ🚶 🏻 ‍♀☄ ️- یِکے عَز عکسآیـِ نوجوونیآمُ...

وقتی که رفتی 🚶 🏻 فکر میکردم دیگه نمی...

عاشقانه های شبنم

اون که میگه رقص بلد نیست😑

جنگ رو بلد بودن،اما مهم‌تر از اون،کنار هم جنگیدن رو.🔥😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط