{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس کسی با هام نمیحرفه.من رفتم.بای

پس کسی با هام نمیحرفه.من رفتم.بای
دیدگاه ها (۸)

اصلا باهام نحرفید .بای

حوصلم سر رفته.

واقعا.

بقیه دوستام حق داشتن برن پس منم دیگه نمیام و تا همیشه رفتم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط