{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من شاهد قتل خودم بودم :)

من شاهد قتل خودم بودم :)
دیدگاه ها (۱)

رفیق پای درد دل من نشین بوی دود میگیری 🚬

اگه زندگی اینه من میرم بخوابم:/

🚬 💊 💉 🙃 😪

game of thronessssss perfect

سلام شاهد قتل اکبر سلام شاهد ذبح اصغرـــــــــــــــــــــــ...

سلام شاهد قتل اکبر سلام شاهد ذبح اصغرـــــــــــــــــــــــ...

من اگر توی فناف بودم دوست داشتم اینا منو به قتل برسونن😀🙏🏼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط