{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و اما ‏سربازای مرزبانی....

و اما ‏سربازای مرزبانی....
درود به شرف تک تکشون که آرامشی که داریم از اوناست ❤
دیدگاه ها (۱۵)

یلدا مبارک دوستان🍉

برینیم روش؟- نه، بذار بیاد جلوتر(حکایت منو کبوترای شهر)

کپشن حتما چک بشه:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط