{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چرا از همون اول کسی سمتم نمیومد بنظرتون دلیلش؟!😄

آخه چرا از همون اول کسی سمتم نمیومد بنظرتون دلیلش؟!😄
دیدگاه ها (۲)

بعله اینجوریاست مواظب باشین پسرای گل🙂 😅

یکمم برای خندع😆 😅 😅 شاد باشین😉 👍 😅 😆

چطوره خبرام ...راستی چ قد خوشگل شدی؟!😛 😅 😎

اعصاب ندارم می خوام برم تو رابطه احساسی و شکست عشقی اینااا 😂...

موخوام از گنشین فعالیت کنم👺🎀همین که هستا نت ملی شد قفلی زدم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط