{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داداشمههههههه

داداشمههههههه
هر دیقه ی جور میخوابه خخخخخ
دیدگاه ها (۵)

سلام صبح بخیر...ساعت 8 صبح تازه میخوام بخوابم

مامانم داداشمو داده من نگه دارم....آخه بــــــه مـــــن؟!ازش...

روز شده...خخخخـ.منم اصن نخوابیدم.خیاطمون از پنجرهپرده ی اتاق...

بیاین ضر بزنیم حوصلم سریده

اون ی جور دیگه دوست داره

ولییی این اهنگو ی جور خاص دوست دارممم🤧

بچه ها جر نخورین از ناراحتی الکیه جنبه ی فان داره 😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط