{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان بخاطر شرایط روحی و روانی به یک عدد جین نیاز داریم

الان بخاطر شرایط روحی و روانی به یک عدد جین نیاز داریم
دیدگاه ها (۳)

☹☹☹☹☹جنو جان پسر گلم بچم رید به خودش جیسونگا یااااااا

میشناسیدش؟

هیچ وقت فاز اکسو رو درک نکردم با اینکه ۸سال فنشون بودم😂🤦‍♀️ه...

چرا این لی سومان نمیمیره ها چرااا بمیر دیگه

از لحاظ روحی روانی احتیاج به پیتزا دارممممم😭

روانی نیستما یه عضو جدید داریم بخاطر اون پست گزاشتم🪼Hello. I...

افزایش وزن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط