♨️ ونس: اگر ایران درباره اجرای تفاهمنامه اختلافی دارد،
♨️ ونس: اگر ایران درباره اجرای تفاهمنامه اختلافی دارد، تماس بگیرد
🔹جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، با اشاره به توافق آتشبس میان ایران و آمریکا مدعی شد که تهران این توافق را امضا کرده و واشنگتن نیز به آن پایبند بوده است.
🔹او گفت: اگر ایران درباره نحوه اجرای تفاهمنامه (MOU) اختلافنظر یا اعتراضی دارد، میتواند تلفن را بردارد و تماس بگیرد.
🔹ونس افزود: اما هرگونه خشونت، با خشونت پاسخ داده خواهد شد.
✍اینهم یکی دیگر از نمونههای آشکار اثبات کننده مذاکره ابزار فریبست.
یعنی اگر ما تفاهم را نقض کردیم،زنگ بزن.
اگر کوریدور جدا درست کردیم،زنگ بزن.
اگر توهین کردیم،زنگ بزن.
اما اجازه نداری اقدام کنی،این ماییم که فقط اجازه داریم اقدام کنیم.
آمریکا در حال انتقال مدیریت بحران از میدان به کانال ارتباط خصوصیست.
این همان شیوهایست که درلبنان هم پیاده شده و این اختلافات عمیق داخلی را ایجاد کردهست.
کانال ارتباط خصوصی میان حوزه سیاسی،یعنی حذف نقش نیروهای مسلح در حاکمیت تنگه هرمز!
به نقش نیروهای مسلح لبنان در جنوب این کشور نگاه کنید؛
درعمل هیچکاره شدهاند!
🔹جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، با اشاره به توافق آتشبس میان ایران و آمریکا مدعی شد که تهران این توافق را امضا کرده و واشنگتن نیز به آن پایبند بوده است.
🔹او گفت: اگر ایران درباره نحوه اجرای تفاهمنامه (MOU) اختلافنظر یا اعتراضی دارد، میتواند تلفن را بردارد و تماس بگیرد.
🔹ونس افزود: اما هرگونه خشونت، با خشونت پاسخ داده خواهد شد.
✍اینهم یکی دیگر از نمونههای آشکار اثبات کننده مذاکره ابزار فریبست.
یعنی اگر ما تفاهم را نقض کردیم،زنگ بزن.
اگر کوریدور جدا درست کردیم،زنگ بزن.
اگر توهین کردیم،زنگ بزن.
اما اجازه نداری اقدام کنی،این ماییم که فقط اجازه داریم اقدام کنیم.
آمریکا در حال انتقال مدیریت بحران از میدان به کانال ارتباط خصوصیست.
این همان شیوهایست که درلبنان هم پیاده شده و این اختلافات عمیق داخلی را ایجاد کردهست.
کانال ارتباط خصوصی میان حوزه سیاسی،یعنی حذف نقش نیروهای مسلح در حاکمیت تنگه هرمز!
به نقش نیروهای مسلح لبنان در جنوب این کشور نگاه کنید؛
درعمل هیچکاره شدهاند!
- ۲.۸k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط