{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﻣﻦ ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﭘﺴﺖ ﺑﺬﺍﺭﻡ

ﻣﻦ ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﭘﺴﺖ ﺑﺬﺍﺭﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﻡ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﺧﯿﻠﯿﻪ
ﺧﺪﺍﯾﯽ .
ﻣﮕﻪ ﻧﻪ؟
saaaallaaaam doOostaaye khubaam,belakhare bad az koli vaght post gozashtam,delaam vase hamatoOn,vase like o cm hatun taang shodehaaa (*^﹏^*)
دیدگاه ها (۱۵)

︶︿︶

daghighan

توووووجه تووووجه. ⇧⇧⇧

اووووووووومممممم....چقدر خووووب. (*^﹏^*)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط