{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#من_بی_تو

#من_بی_تو
میشود بغلم کنی؟؟
محکم،
از آنهایی که سرم چفت شود روی قلبت و حتی هوا هم بینمان نباشد.
میشود بغلم کنی؟؟
دلم تنگ است
برای بوی تنت،
برای دستانت که دورم گره شود
و برای حس امنیتی که آغوشت دارد.
میشود بغلم کنی؟؟
هیچ نگویی،
فقط روی موهایم بوسه بکاری
و بگذاری گریه کنم ...
و آرام در گوشم بگویی مگر من نباشم که اینجور گریه کنی
میشود بغلم کنی؟؟
تمام شهر میدانند از تو هم پنهان نیست،
همین روزهاست که دلتنگی کاری دستم دهد
و در حسرت لمس دوباره ی آغوشت
برای همیشه بمانم ...
میشود بغلم کنی؟؟
دیدگاه ها (۱۱)

@melodyrf

#من_بی_تو آمدم نبودی ، به ماه سپردم روشن کند آسمان دلت را تا...

اگه یه روزی نوم تو، تو گوش من صدا کنه، دوباره باز غمت بیاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط