{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم برای اونایی که سنگ این شاه ملعون را به سینه میزنن

اینم برای اونایی که سنگ این شاه ملعون را به سینه میزنن
دیدگاه ها (۱۴)

.

.

بوی بهار می اید!

بزودی!!!!

این دسته گل برای اونایی که دنبالو میزنن..⭒❃.✮:▹ ◃:✮.❃⭒🌿⚜️🪷🌿⚜...

اینم برای اونا که حرف مفت میزنن

تهش همونایی که براشون سنگ تموم گذاشتی بهت سنگ میزنن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط