{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا واس هیچکس نیاره😂 😂 😂 *اوکاسان یعنی مادر*

خدا واس هیچکس نیاره😂 😂 😂 *اوکاسان یعنی مادر*
دیدگاه ها (۱۱)

کاش بجا ۶ لااقل میشد ۹ صب پاشد 😑 😑

اخ اخ آرزوی هر اوتاکو😂 😂 😂 😂

خدا نیاره اون روزو😭

خدا اون روزو نیاره 🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط