{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگفت ادما رو منتظر نذارید ،

میگفت ادما رو منتظر نذارید ،
هیچکس بعد از یه انتظار طولانی
اون ادم سابق که میشناختید نیست .
دیدگاه ها (۰)

از نشونه های احساس امنیت در حضور یک فرد ، پر حرف شدنه 👍؟

ماله کسی باش که بدونه کی رو داره .

ما همین الان هم رو رنگ پوست داریم ادم میکشیم.... باحال که می...

انتظار سخته فراموش کردن سخت تراما اینکه ندونی باید فراموش کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط