{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگفت ادما رو منتظر نذارید ،

میگفت ادما رو منتظر نذارید ،
هیچکس بعد از یه انتظار طولانی
اون ادم سابق که میشناختید نیست .
دیدگاه ها (۰)

از نشونه های احساس امنیت در حضور یک فرد ، پر حرف شدنه 👍؟

ماله کسی باش که بدونه کی رو داره .

ما همین الان هم رو رنگ پوست داریم ادم میکشیم.... باحال که می...

#منجی_عالم_بشریت_دنیا_در_انتظار_توست حال هیچکس خوب نیست اقا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط