{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آره رفیق

آره رفیق
دیدگاه ها (۱)

درود الهی ب امید تو

ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖﭘﯿﺮ ﺷﺪ...

دقیقاااااااااااااااااا

هی رفیقبدون چتر کنارم قدم نزن، خیس دلتنگی هایم میشویدنیای من...

اره رفیق این ماییم...

خوب اره ما روانی هستیم رفیق👍🗿https://wisgoon.com/rasta.ay

سم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط