هیچگاه فراموش نکنیم که هیچکس بر دیگری برتری ندارد
هیچگاه فراموش نکنیم که هیچکس بر دیگری برتری ندارد
مگر به " فهم و شعور
مگر به درک و ادب...
مهربانان
آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند !
و این قدرت تو نیست
این " انسانیت " است...
مگر به " فهم و شعور
مگر به درک و ادب...
مهربانان
آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند !
و این قدرت تو نیست
این " انسانیت " است...
- ۲.۰k
- ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط