{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگین جون‌ *من*

بگین جون‌ *من*
دیدگاه ها (۱۴)

هر کی نگه= خره

....... چی بگم؟؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿¿

هتلمون تو مشهد ۲هفته پیش.مشهدیا میشناسینش؟هتل قصر نیلی اسمشه...

به نظرتون کدوم بیش تر شبیه حقیقیه؟

من BTS نمیشناسم خوراکیه؟؟ جون داره؟؟؟ شما میشناسین؟؟شما میشن...

خودمو دوستم 💘😝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط