{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

 

مـــــــــــــــادر ...

 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

 

مـــــــــــــــادر ...
دیدگاه ها (۲)

گگگ گگ

کامنت حتما

اخ اخ چه برقی میزنه

اسکانیاااااااااا

«تولد کسی که تمام دیوونه‌بازی‌هام رو تحمل می‌کنه و باز هم کن...

بخواطر حمایت های قشنگتون بریم سراغ پارت بعد.💫پارت۶♡(قهرمان م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط