از پشت پنجره تنهاییم به دنیا مینگرم آری زشت و زیبایی کنار
از پشت پنجره تنهاییم به دنیا مینگرم آری زشت و زیبایی کنار هم زیباست اما خدایا...
- ۴۲۲
- ۲۹ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط