{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+هے عــاقا جــونیم برام شــــکلات بخــــر

+هے عــاقا جــونیم برام شــــکلات بخــــر

-خـــــوب نیس،تــولہ پاندا

+میخـــــواااااااام گـــفتم

-نخـــــرم چیکار میکنے مثلا؟

+گازتــــ میگیرمـ،جاے قبلے هــنوز مـــونده ها بـــدووو بخـــــر بدوو

-نمیخـــــرم،دلــم واسہ گازاے خـــــانومم تــــنگ شده

+بخـــــر گـــازتم میگیرم بخررر میخـــااام

-باشہ باشہ،بریـــم بخـــریم

+حـــــالا شد،مـــــرسے آقایے
دیدگاه ها (۲)

^_^

سلام دوستیا^_^یه زحمت داشتم براتون:)آقا ابوالفضل پیج قبلیش م...

دﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ ﺣـﺮﻑ ﻧﯿـﺴـﺖ❤ﺑﻪ ﻭﻗﺘـﯿﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﺭﺯﺷﯿ...

تو پادشاه من و من ملکه تو❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط