{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارن چه بلایی سر پرسپولیس و هوادار میارن...🥺😐

دارن چه بلایی سر پرسپولیس و هوادار میارن...🥺😐
دیدگاه ها (۲)

#ما_میجنگیم💪🏼

لطفا فرصت بدین🙏🏼💪🏼

فقط بلدن با اعصاب هوادار بازی کنن😒😏

#وطن_فروش😏

الحمدللهکم کم دارن ایمان میارن. 😅

من خلق شدم تا هوادار تو باشم ❤️#پرسپولیس #پرسپولیس_زیباترین_...

+ ببین، دو بار، وسط مذاکره حمله کردن، مذاکره خوب نیست. الانم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط