{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش...

ای کاش...
کسی می آمد و غم‌ها را
از قـــــلبِ اهالی زمین برمی داشت.

#سهراب_سپهری
دیدگاه ها (۱)

‌‌‌کیستم منپای تا سَر نسخه ای از ‎زلفِ او . . .#کلیم_کاشانی

من اینقدر دوستت دارم که "برو"🌵

پشت دلبا زترین پنجره تنگ

😭 ای کاش می شد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط