{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداوکیلی این چه وضعشه????

خداوکیلی این چه وضعشه????
دیدگاه ها (۲)

رفتی قبرستونم اشکال نداره!!!!

ولی اگه پستتون مهم یا قشنگ باشه میخونم:-):-):-):-)

دلم خواست عکس نوشته بزارم!!!!با این که اصلن به کانالم مربوط ...

این دیگه چه وضعشه؟

آکو ژونن

خداوکیلی این چه هرکارتی که درمیارند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط