{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که درسم نمیاد....

من که درسم نمیاد....
خوابمم نمیاد.....
پس رفتم لب ساحل....خخخخ
بای
دیدگاه ها (۱۱)

...

سیــــــد تنها...خخخخ

بی ادبم خودتی:-P

همینه دیگه....

ساعت ۱ شبه .....ساعت ۸ قهوه خورم خوابم نگیره بتونم درس بخونم...

میکاپ لب ساحل 🏖️🏖️..فالو یادت نره زیبا 🌹 😘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط