{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیرخاک‌نیستی‌ولی‌واسم‌مُردی.

زیرخاک‌نیستی‌ولی‌واسم‌مُردی.
دیدگاه ها (۰)

‌‌‌‌شده ای‍‍‌ن‍‍‌ق‍‌د ب‍‍غ‍‍‌ض‍‌ات زی‍‌ادش‍‍‌ه ک‍‍‌ه ن‍‍‌ت‍‌...

یهو بیا جسمم صدمه دار کن چرا فقط روحم؟!

انقده سقوط کردم نمیترسم دیگه از بلندیا .

توبودی که ساختی یه هیولاازمن:)))

دیگه مهم نیستی ‌واسم p

با اینکه نیستی ولی میدونم هنوزم هر لحظه به یادمی واسم دعا می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط