{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فعلا سکوت بهترین کاره😶‍🌫️

فعلا سکوت بهترین کاره😶‍🌫️
دیدگاه ها (۰)

منی که سره این صحنه از بین رفتم 😶‍🌫️😭#کتاب #ناتوان

کدوماشو توندید ؟ خودم دسته چهارم و سایه های میان ما🤦🏻‍♀️🥲الب...

جناب داستایفسکی کارهایی با آدم میکنه که ...#کتاب

قبول دارین ؟ 🤌🏼🫠#کتاب

فعلا سکوت

بهترین راه سکوت و سکوت یعنی قهر

خیلی از انسان ها بی ارزشن اهمیت نمیدم چون بهترین کاره   ‎ ‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط