من از هیچکس کینه اي ندارم من از هیچکس ناراحت نیستم من از
من از هیچکس کینه اي ندارم من از هیچکس ناراحت نیستم من از خودم کینه دارم وقتي به این فکر ميکنم که واسه کیا داشتم خودمو به آب و آتیش میزدم واسه کیا داشتم خودمو متلاشي ميکردم آدما این جور وقتا از خودشون ناراحت نمیشن متنفر میشن!
- ۱.۱k
- ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط