{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هایییییییییییی

هایییییییییییی

از کیپاپ هم فعالیت میکنم(بیشتر بی تی اس)
تازه کارمو شروع کردم
مرسی که لایک و حمایت میکنید❤❤❤
دیدگاه ها (۱)

مرسییییییییییییی

اووووخوداااااااااااااا

خیلی این آهنگ امید بخشهامیدوارم از پست های من خوشت تون بیاد ...

کل لایک ها برای دیانا بهادر جان فدای میهن بود ممنون که حمایت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط