#زرهایمن
#زرهایمن
طرف میگفت اگه به جن اعتقاد نداشه باشی پس وجود نداره....:|
مثلا جنّه میاد اذیتت کنه... بش میگی من بهت اعتقاد ندارم. اونم میگه کاش داشتی ..، کاش داشتییی؟؟؟؟://///
طرف میگفت اگه به جن اعتقاد نداشه باشی پس وجود نداره....:|
مثلا جنّه میاد اذیتت کنه... بش میگی من بهت اعتقاد ندارم. اونم میگه کاش داشتی ..، کاش داشتییی؟؟؟؟://///
- ۲.۸k
- ۱۵ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط