ارزش پول مملکت نه توسط وزارت اقتصاد، نه توسط دهها رسانه
ارزش پول مملکت نه توسط وزارت اقتصاد، نه توسط دهها رسانههای عریض و طویل رسمیاش، بلکه توسط یک کانال تلگرامی زپرتی سقوط میکند، آیا اقتصادش به باد بند نیست؟
البته که مسئله فراتر از این حرفاست ولی مالهکشها در دولت روحانی نیستند تا خاک دولت و وزرایش را به توبره بکشند :)
همه زندگیش رو کرده دلار، شده حدود شیش هزار دلار
حالا نشسته رو به قبله دعا میکنه جنگ بشه!!! که شیش هزارتا پنج تومن بیاد رو دلار هاش!
بهش بگی گوسفند، این دلار نیست که گرون شده، زندگی تو هست که بی قیمت تر شده!
مث بَرِه معصومانه تو چشمت خیره میشه و میگه، آره ولی من سود میکنم، بععع بععععععع
البته که مسئله فراتر از این حرفاست ولی مالهکشها در دولت روحانی نیستند تا خاک دولت و وزرایش را به توبره بکشند :)
همه زندگیش رو کرده دلار، شده حدود شیش هزار دلار
حالا نشسته رو به قبله دعا میکنه جنگ بشه!!! که شیش هزارتا پنج تومن بیاد رو دلار هاش!
بهش بگی گوسفند، این دلار نیست که گرون شده، زندگی تو هست که بی قیمت تر شده!
مث بَرِه معصومانه تو چشمت خیره میشه و میگه، آره ولی من سود میکنم، بععع بععععععع
- ۱.۰k
- ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط