{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گمان نکن قهرم.... نه! فقط میخواهم بدانم

گمان نکن قهرم.... نه! فقط میخواهم بدانم سکوتم خوابت را بهم میزند یا نه ؟وجدانت رابیدارمی کند یا نه؟گمان نکن قهرم،نه!فقط هر بار که می خواهم به سمـتـت بیایم یادم می افتد ”دلـتـنـگی” هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک "اشتباه" نیست !!!گمان نکن قهرم،نه!تنهاخسته ام... ازداشتنی که هیچ وقت برایم نبود...قهر نیستم،نتــــرس عشــــق مــــن ... بــــرو... نگــــران هیــــچ چیــــز هم نبــــاش ... مــــن بــــه هیچ کــــس نخــــواهم گفــــت , که مــــردانه پای همــــه ی نــــامردی هــــایت ایــــستادم ..!
دیدگاه ها (۶)

میدونین چی سخته؟ وقتی عاشق یکی میشی و سهم تو نیست وقتی باورش...

...

بریدم خدا.......تمومش کن...

اهداء خاص....ازهار...♥♥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط