{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش به دنیا نیومده بودم

کاش به دنیا نیومده بودم
دیدگاه ها (۱)

کاش میشد عشقم

خدا بزرگی کرد و منو به شماها داد

تولدمه

چقدر من بدبختم کاش یه دنیا نیومده بودم 💔🥺💔💔😭😭

خیلی وقت بود نیومده بودم ویسگون👍امیدوارم حالتون خوب باشه🌘⭐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط