{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تابستانتان چگونه بگذشت🦦؟:)

تابستانتان چگونه بگذشت🦦؟:)
خودم که فعلا فقط کلاس زبان و اسکیت میرم سه روز در هفته و باقی روز را به کتاب خوندن و فیلم دیدن می‌گذرانم🦦🌱 هر چه که هست نصبت به تابستون های قبلیم حس بهتری داره و راضیم تا الان🦦✨️
دیدگاه ها (۱۲)

چون چند روزه آهنگش تو سرمه شماهم باید بشنوید:~~

thats okay :)

بفرست براش:)))

هرگز قدیمی نمیشههههه

جادوه ملکه جنگل ۲

دیسبند؟سلام دخترای نازم 💞امید وارم حالتون خوب باشه اومدم یه ...

حالا که اینترنتا برگشته منم منبعم باز شده... اینا رو دیشب پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط