ﻣﯿﻨﻮیسم "ﺳﺮﺷﺎﺭﺍﺯ ﻋـﺸــﻖ"
ﻣﯿﻨﻮیسم "ﺳﺮﺷﺎﺭﺍﺯ ﻋـﺸــﻖ"
ﺑﺮﺍے ﺗـﻮیے ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ
ﺗﻨﻬـﺎ ﻣﺨﺎﻃـﺒـــ ﺧﺎﺹّ ﺩﻝ
ﻧـﻮﺷـﺘﻩ هـﺎے ﻣـنے
ﺑﺮﺍے ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍنے
که بدانےﺩﻭست ﺩﺍشتنت
در مـن"بے انتهـاست"
@channelhasti
ﺑﺮﺍے ﺗـﻮیے ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ
ﺗﻨﻬـﺎ ﻣﺨﺎﻃـﺒـــ ﺧﺎﺹّ ﺩﻝ
ﻧـﻮﺷـﺘﻩ هـﺎے ﻣـنے
ﺑﺮﺍے ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍنے
که بدانےﺩﻭست ﺩﺍشتنت
در مـن"بے انتهـاست"
@channelhasti
- ۲۷۲
- ۱۲ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط