{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط داد از دل خودم

فقط داد از دل خودم
پامیدیه؟🐒
💔
دیدگاه ها (۰)

بو نژاد کوت بیرگن دی کی مین تانیمن جز حوزی لرکی هیچکیم دی تا...

الله سنگه آبرو برسین اپرین شیر برانم 🕊️

ozbik

نه کسی دیده استو نه کسی پرسیده استمگر نه از آفرینش زیک گوهر ...

فقط اینبار توسراغم بیا تااخردنیا خودم میام سراغت

ای وای من با دل خودم .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط