اگه با پورشه بری به خانوما متلک
اگه با پورشه بری به خانوما متلک
بندازی!!
میشی پسر بانمک..
اما همون متلک و با پراید بری بندازی!!
میشی بیشعور ایکبیری میمون عوضی
خر نفهم الاغ گاو بی شخصیت..
اگه که با موتور بری!!
که فحشا ناموسی میشه
جاش نیست بگم..
...........................................................
یه سوال خیلی فکرمو مشغول کرده....
ناموسا امید این کشور
به ما جووناست!!
یا دارن شوخی میکنن..؟؟
بندازی!!
میشی پسر بانمک..
اما همون متلک و با پراید بری بندازی!!
میشی بیشعور ایکبیری میمون عوضی
خر نفهم الاغ گاو بی شخصیت..
اگه که با موتور بری!!
که فحشا ناموسی میشه
جاش نیست بگم..
...........................................................
یه سوال خیلی فکرمو مشغول کرده....
ناموسا امید این کشور
به ما جووناست!!
یا دارن شوخی میکنن..؟؟
- ۲.۷k
- ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط